Big brother mataton

Jag gjorde ju inte som alla andra och såg på BB under tiden det sändes i och med att jag hade fullt upp med annat då jag var höggravid och sov sedan klockan 22.00 på kvällarna.. Och på något underligt  sätt så har jag även lyckats undgå helt och hållet vem som vann. Så i juli började jag se från början på programbiblioteket på tvboxen och IDAG så har jag sett klart allting! De tio sista avsnitten varvade jag med både gapskratt och krokodiltårar. Tycker dock att det var helt fel människa som vann, jag hade hellre sett Peter ta hem vinsten. Men men, inget jag eller någon annan kan förändra.

När man suttit och sett på BB så önskar man många gånger att man själv skulle få vara med någon gång, medan man samtidigt önskar att man aldrig någonsin skulle behöva uppleva ett sånt dårhus på riktigt. Men hade jag fått chansen att gå in så hade jag nog övervägt att göra det, det hade varit en upplevelse för livet, sjukt kul! Dock tror jag inte att jag skulle bli kvar speciellt länge om jag väl skulle komma in, för jag kan vara riktigt jävlig att leva med emellanåt ;)

Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Fy faro, låter inte kul alls..Så glad att jag slapp skiten :P..Oj det lät riktigt härlit och skönt, bra att alla gick så lätt och smidigt :)..Ammar du förresten? :)

2011-09-14 @ 21:21:16     URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?