En trötter & en piggelin

Det känns inte helt okej att man vaknar innan Tommies väckarklocka ringer varje morgon. I natt vaknade Melwin stax efter tre och var jättepigg, men han fick trots det ligga kvar i sin säng och så gav jag honom mat. När han väl somnade om så var jag klarvaken istället, så jag började spela wordfeud och låg vaken till halv fem. Sen vaknar Melwin tjugo i sex igen och vill upp, så då var det bara att försöka piggna till då, suck! Man känner sig inte direkt motiverad att kliva upp den tiden på morgonen. Annat var det förr.. fram till att Melwin var en månad ungefär så sov vi ALLTID till halv tolv, varje morgon! Han sov jättelänge då. Sen kom rutinerna och då kom de tidiga mornarna på köpet, det är bara gilla läget.


Såhär ser vi ut klockan sex på morgonen

Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Ja jättesöta!



Okej härligt att ni hittade en lösning som passade er då! :)..



Btw jag spelar med wordfeud, lägg till mig carråk ;)

2011-09-21 @ 11:13:16     URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Nice vem av dem är du? :)...Ja högst beroendeframkallande.

2011-09-21 @ 14:34:36     URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?