Filmtajm = sovstund = gladskit


Såhär glad är man när man vaknar efter att ha sovit middag med mamma en stund!

Melwin va tjurig tidigare idag så vi la oss i min och Tommies säng för att se en film. Vi började se på Monsters Ink och Melwin fascinerades av alla monster, men efter en stund så märkte jag att Melwin tvärslocknat. Så jag la mig och sov jag också. Vaknade två timmar senare och låg och drog oss en stund för att sen gå ner och äta lite lunch. Det är så mysigt att bara vara, utan massa krav. Och snart är timmen slagen för det allra bästa på dagen, pappa Tommie kommer hem från jobbet!!! :D WIIHOO, då blir det ännu mer mys!

Kommentarer
Postat av: Elin - Albins Mamma

På BR! 6 färger för en hundring :)

2011-09-27 @ 14:00:43     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Vilken härlig förmiddag, låter inte helt fel. Viggo är inte intresserad av TV överhuvudtaget och det borde jag väl vara glad över men att sätta på en film ibland är så skönt.

2011-09-27 @ 14:28:28     URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Felicia - ung blivande mamma

haha åh vad söt han är! ja, det blir nog mer än bara speciellt att få sitt eget barn. det är en pojke, och han ska förmodligen heta Liam :D

2011-09-27 @ 16:26:04     URL: http://sachiko.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?