Melwin 0-3 månader BILDER

I och med att jag rensat allt sen jag var gravid och inte skrivit något om Melwin från födseln så tänkte jag bara köra en snabb uppdate med lite bilder från Melwins tid som 0-3 månaders bebis :)






































Visste inte riktigt vilka bilder jag skulle ta, så det blev några av mina favoriter.
Det blev inte så många, men jag orkar definitivt inte lägga upp allt och dessutom så vill jag inte heller :)

Ni får ha överseende med kladdandet i hans ansikte, men det är för att jag inte vill att vem som helst ska t ex googla och använda bilder på mitt barn.
(och ja, jag vet att man kan ta bort det. men ofta så har folk inte energi till det.)


Kommentarer
Postat av: Jessica & Alma

hej å välkommen. nej det krävs bara ett par minuter sen får de gärna komma tillbaka.

tackar din grabb var jätte söt han med

2011-09-13 @ 13:07:25     URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: louise mamma till hugo

Ohh vilken sötnos.



Var har du köpt den där blomman från lamaze han han ligger på

2011-09-22 @ 22:45:42     URL: http://lusses.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?