Paket till Melwin

För ett tag sedan så beställde jag lite kläder till Melwin som jag fick hem idag.
Bland annat så beställde jag den här mössan:


Men när jag fick hem den nu så var den för liten.. SUCK! Förstår inte hur jag tänkte.. För Melwin har ganska stort huvud och så beställde jag i den storlek han har nu. Men så kom jag ju på i efterhand att det inte är så pass kallt än för att använda den och att när det väl är dags så lär han inte kunna ha den. Och idag fick jag det bekräftat, han kan nätt och jämt ha den nu, så jag måste beställa en större.. Hade jag inte tagit bort prislappen så hade jag kunnat skicka tillbaka den, men dum som man är så tänker man inte så långt. Så nu är det bara hoppas på att Sandras son Leon ha den så att hon köper den av mig, annars vet jag inte vad jag gör. Lägger upp den på tradera kanske :p

Kommentarer
Postat av: Felicia - ung blivande mamma

Ja, om det hade blivit en flicka skulle hon hetat Liv. Så blir nästa en tjej blir det Liam & Liv :) Vi tog reda på könet av ren nyfikenhet, plus att det var/är tydligt på skanningen vad det var haha. "Riktigt mycket en pojke" så ja :D

2011-09-27 @ 19:03:29     URL: http://sachiko.se/
Postat av: Elin - Albins Mamma

Ja säkert! Annars kanske det funkar att beställa från typ panduro? :P

2011-09-27 @ 20:29:39     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Försök att sälja den på bloggen vet ja

2011-09-27 @ 21:33:29     URL: http://saratilling.se
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?