Glassmys & Alexander Bard

Jaha, grabben nattad och karln är på jobbet.. Då va man ensam. Tog mig lite glass och satte mig och kikade på idol. Är de det här som kallas egentid? Jag, glassen och Alexander Bard, som helt klart är en kategori för sig! Som en vän skrev på facebook nyss, att antingen hatar man honom eller så älskar man honom. Kan nog ligga väldigt mycket i det. Dock har jag inte riktigt bestämt mig för om jag hatar honom helt och hållet. Han har någonting, jag kan inte sätta fingret på vad det är, men det finns där. Om man analyserar honom lite och går in bakom hans elaka yttre så har han faktiskt många härliga tankar och åsikter, det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Ja precis hahha de når det de vill ;)



Hon är väldigt nyfiken och inte alls rädd av sig när det gäller nya människor. =) Precis som sin mamma hahaha

2011-09-12 @ 22:00:53     URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Låter härligt tycker jag! :)..Jag förstår att du känner så, måste vara underbart :)..Hur blev det med foglossningen och det förresten?. Nej jag tänkte mest rent allmänt att det inte var komplikationer och sånt :)..



Ja jag undrar också om människan är allvarlig?,höll på att garva ihjäl mig? :O..Ja men det tycket jag med!..Nej heller hur låter helt galet i mina öron..En sak om min dotter var 5-6 år och aldrig varit utan mig en enda minut då förstår att folk skulle tycka att jag var hönsig och inte lät henne utvecklas skälv men hon är ju liten, tycker verkligen människor att man ska lämna bort en ettåring titt som tätt?, dont get it..Men jaja folk får väl göra som de vill, jag lyssnar inte :)

2011-09-12 @ 22:43:33     URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag tycker bard blir vettigare och vettigare i idol i alla fall :p

2011-09-13 @ 09:10:37     URL: http://fashionstars.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?