Längd & vikt

Idag har vi varit på BVC, barnavårdcentralen, för att väga och mäta Melwin. Det gick jättebra, han växer så det knakar och tung är han! När man är uppe i honom varje dag så märker man inte riktigt hur stor han har blivit, utan det är bara när man kollar igenom massa bilder och efter BVC-besöken som man faktiskt förstår att han växer rejält! Nästa gång vi ska dit är om en dryg månad. Då är det dags för andra vaccinomgången, och vägning och mätning så klart :) Såhär ser det i alla fall ut från att han föddes:


Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Tack!..Men det är ju du!, länge sen man hörde från dig, vilken söt kille du fått! hur var förlossningen? :)

2011-09-12 @ 19:48:42     URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Hejsan tack så jätte mycket =)

Så söt eran prins är.

Det är en otrolig resa man får vara med på när man ser hur sitt barn utvecklas.

Kram

2011-09-12 @ 20:06:59     URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: Moa - Mamma till Ella 110818 ♥

Oj va han växer.. Jag va på 1månads kontroll igår med min lilla och hon vägde 4650 och det tyckte jag va jätte mycket men det är ju ingenting om man jämför med din haha.. Älskar namnet Melwin, det skulle min ha hetat om det blivit en pojke ;) Så får hoppas på en lillebror sen!

2011-09-16 @ 13:27:15     URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?