Morgonsim

Klockan 06.00 i morse åkte jag ner till ådalshallen och simmade 60 längder, skitskönt! Man kände sig så pigg efteråt. Tänkte börja simma en gång i veckan nu så att man kommer igång med någonting åtminstone. Hade gärna velat börja gymma, men jag är så fjantig så jag tycker bara det är pinsamt att man ska stå och hålla på inför massa människor som är 10 gånger bättre än mig. Då får jag bara prestationsångest som istället övergår i att jag inte vågar ge 100% utan bara står och fegtränar.. Så då är simning bättre! :p

Nu ska jag återgå till min fina son som ligger och leker i babygymet ♥


Kommentarer
Postat av: Babydjungeln Go live - 9 oktober 2011

så aktivt ;) tror på man känner sig pigg

2011-09-13 @ 12:33:01     URL: http://www.babydjungeln.se
Postat av: Erica - 16 år och mamma

Vilken söt liten skit! :)

2011-09-16 @ 22:56:28     URL: http://justababy.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?