Shopping till Melwin

Har beställt massa kläder till Melwin från bland annat ellos, idag fick jag hem det här.



En pyjamas och två par strumpbyxor, (och en t-shirt som jag inte har bild på).
Jag är totalkär i strumpbyxorna! De gråa är så söta med björnhuvudet på rumpan.
De kommer bli perfekta att ha till t-shirt eller en tröja.
Har tittat på dom flera gånger och ångrar inte en sekund att jag beställde dom :)

Har också beställt ett sjupack med bodys som kommer till veckan,
och så väntar jag även ett paket från h&m med lite tröjor, en dress och lite annat smått och gott.
Jag älskar att köpa kläder till Melwin, det är nog bland det bästa som finns!

Kommentarer
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?