Sovstund för Melwin

Hej hopp! Jag och Melwin har precis kommit in från en vända på stan tillsammans med Ida. Hon kom hit vid tio idag och har precis åkt hem, alltid lika kul att träffa henne även om det ofta blir korta stunder. Har lagt melwin för att sova en stund nu, så vi får se om han behagar att somna själv eller om det krävs att han får somna med mig i våran säng.. Han har nämligen blivit lite bortskämd med det de senaste två dagarna då mamma varit lite myssjuk, men det får man vara ibland ;)

Bilden är från när Melwin sov på förmiddagen, sötplupp!


Kommentarer
Postat av: Elin - Albins Mamma

Ska försöka göra lite saker runtom så att det inte blir så mycket fokusering på texten, men det får bli när jag är rik ;)

2011-09-29 @ 14:46:50     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?