Våra tatueringar

Fick en fråga om att lägga upp en bild på min och Tommies Melwin-tatueringar, so here u go...

Det är skitsvårt att få en bra bild på min tatuering utan man ser ut att ha axelbredd som en karl, och så är väl inte Tommie världens främsta fotograf heller ;) Men hur som helst... Melwin-tatueringen gjorde jag för ca 2 månader sen och den går i lite rosa och grönt för att gå ihop med stuket på blomman som jag haft i två år nu. Stjärnorna kring blomman står för mamma, pappa och syrran och därför är det två stjärnor kring "Melwin" också som står för honom och Tommie.

Har en hel del planer på fler tatueringar men det är inte så prioriterat nu då nya kläder och leksaker till Melwin går först :) Men en tanke jag haft är väl att bygga ut blomman så att den går ner över ryggen och så är jag sugen på att tatuera hela överarmen, men har inte riktigt kommit fram till vad jag vill ha för motiv :p Så finns det massa fler småsaker jag vill göra. Men som sagt, vi får se när det blir.. :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Albins Mamma

FYSATAN VA SNYGGT!! Riktigt avis på din tatuering ;)

När jag är rik ska jag göra något mer kring Albins namn, så det blir riktigt snyggt också! :)

2011-09-28 @ 20:56:13     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Elin - Albins Mamma

Äh, jag tänkte aldrig på bladen, om du inte sagt nåt.. Men det var ju snyggt med dom å :)

Tur att du inte ser dom, om du nu stör dig på dom ;)



Själv är jag inte alls nöjd med hjärtat nedanför Albin & en text jag har på andra armen.. Men men, sånt som man får skylla sig själv för. "Ung & dum går till kompis"...

2011-09-28 @ 21:07:14     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Elin - Albins Mamma

Jo men så är det ju :)



Nej jag vet.. Men det är ju bra att vara efterklok.. Eller nåt sånt! :P

"Amor Vincit Omnia" har jag där. Gillar allt, förutom att vissa bokstäver bara ser sjukt konstiga ut ;s

2011-09-28 @ 21:17:47     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

så fint :)



sv: det var det också! :-) så skönt att få komma bort från vardagen lite! sambon hade knappt en enda soldag på sin semester i somras, så han behövde detta!

2011-09-28 @ 22:25:31     URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan.

Ja min sessa kommer när hon känner för komma..Fina tatueringar.Ha en fin höst torsdag.kram

2011-09-29 @ 08:48:13     URL: http://blondis81.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?