Flaskbitare

Melwin har precis fått välling och ska sova en stund nu. Han nekade gröten idag också, kanske det är för jobbigt för honom att äta när han är sjuk, eller så är det bara för att han varit tjurig två morgnar i rad.. För middag klämmer han ju i sig utan problem, så det är nog det sistnämnda.. Hur som helst så har han somnat nu. Fick lov att ta bort flaskan från honom. För när han ätit klart så började han tugga på flaskan och sen la han sig på sidan och kramade om den samtidigt som han skulle sova. Så jag fick lov av byta ut den mot ninen (hans kanin) som är aaaaningen mjukare ;)


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Nova

Ja det känns jätte roligt! Jag vet inte hur mycket Nova förstår igentligen av att hon ska bli storasyster, men hon vet att mamma har bebis i magen :) Hon är nog för liten än för att förstå..



Hehe, kaninen var nog mycket skönare att gosa med än flaskan :)

2011-10-17 @ 11:50:39     URL: http://maammamalin.blogg.se/
Postat av: Felicia - ung blivande mamma

Hihi jaa, de på bilden är de jag sytt! :) Är skitnöjd med vagnen faktiskt, den är lätt och behändig!



Haha, har varit dålig redan på att uppdatera varje dag! Men ska absolut göra det från och med nu så vet du! ;) Ska försöka ta med laptopen till sjukhuset, men annars ber jag bara karln hämta den eller hans familj. Vi kan gå till sjukhuset från oss så det är inte så megalångt. :D

2011-10-17 @ 13:43:04     URL: http://sachiko.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?