Nytt till Melwin

Jag hämtade ut älgskinns- tossorna & vantarna från Lindberg till Melwin idag. De är så fina, mjuka och gosiga! De kommer bli perfekta nu i vinter, jag är så nöjd med dom :) Vi köpte även 3 pyjamaser på en nyöppnad butik här i stan. Man fick köpa tre till priset av två, så det var kanon. Melwin behövde nämligen fler pyjamaser. För övrigt så var inte utbudet i butiken så mycket att hurra för, men det är iofs rätt litet över huvud taget så det är väl därför. Man kunde ju i alla fall hitta litegran där :)




Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Nova

Ja jag håller med :( Vi får hoppas våra barn kryar på sig snart!



Vilka supermysiga tossor :)

2011-10-18 @ 21:43:43     URL: http://maammamalin.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?