Packningslista



Ja vad säger man... Hur F*N ska vi få in det där i vår lilla bil? (vi har för tillfället ingen kombi).
Och det som står på listan är ju dessutom bara en del av det som ska med till Melwin. Vi ska ju även ha kläder till både honom, Tommie och mig, kuddar till mig och T och eventuellt gåstolen till Melwin så att han kan äta frukost och middag i den eftersom att det är lättare att ta med den istället för hela matstolen, som för övrigt definitivt inte får plats! Plus att min lillasyster ska med och även hon har ju sina saker..
Det här är det värsta med att åka iväg, all jäkla packning. Blääää....

ajuste, vi ska ner till Avesta till min pappa över helge, kanske ska tala om det också ;p Melwin måste ju få passa på att träffa morfar nu när han är ledig hela helgen. Det var alldeles för länge sen vi träffades sist, sista helgen i juli. Men det blir tyvärr så när vi bor 40 mil ifrån varandra och det är mycket jobb osv.. Så därför ska vi njuta extra mycket av den här helgen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Helt klart en nackdel att åka bort med all packning! Vi har kombi ändå är bilen fylld till bristningsgränsen när vi åker bort!

2011-10-17 @ 19:06:07     URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Jo men så är det ju.

Albin har ju tydligen gått upp lite för mycket nu :(

2011-10-17 @ 19:32:36     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Nova

Ja jag hoppas det :)



Ja fy det blir ju en hel del packning när man ska åka iväg! :/

2011-10-18 @ 09:23:12     URL: http://maammamalin.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?