Beställning

Skulle beställa lite grejer från Crazy-Factory för några dagar sen men då kunde man bara betala direkt med kort.. Och jag har inte aktiverat det på mitt kort så att jag kan göra det. Men då sa snälla Sandra att hon kunde beställa så ger jag henne pengar istället, as bra! :) Så jag beställde tre spiraler och två tunnlar. Hoppas de hinner komma innan helgen, otåliga jag ;p Hur som helst så ska jag ner på banken idag och fixa det där med kortet så jag också kan göra direktbetalningar, så jäkla störande att inte kunna göra det ;o


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Haha, inte tillräckligt ofta tydligen :p Tänk om man varit ekonomiskt oberoende vad mycket man hade shoppat då, haha.



Leon vill också ha en sån där boll, men jag vet inte hur länge jag skulle kunna stå ut med oljudet ^^

2011-09-28 @ 08:05:54     URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Felicia - ung blivande mamma

åhå! jag skulle aldrig kunna hålla ut med att inte veta vad det var för kön. Jag är allt för nyfiken för att inte få veta haha. Men jag drömde också natten till dagen vi fick veta att jag var gravid, att jag fick en pojke. Min man drömde att vi fått en flicka samma natt. Så därför var vi också nyfikna på 'vem som hade rätt' hehe :)

2011-09-28 @ 10:02:50     URL: http://sachiko.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Ja, och säkerligen en massa onödiga inlägg också bara för att ^^ Men det är jävligt bra med ipaden för jag kan föra över bilder från min kamera till den så då kan jag ju ladda upp andra bilder än bara dåliga ipad-bilder :)

2011-09-28 @ 10:04:11     URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Felicia - ung blivande mamma

Åh ja jag kan tänka mig att det är otroligt att få veta det av sin partner, vad det är för kön! Kanske får bli med nästa barn! Fast jag kommer nog vara för nyfiken ändå haha! Dock ska man aldrig säga aldrig! Tack för din fina kommentar om magen förrästen :) Ja jag är superexalterad för förlossningen, som jag skrev i senaste inlägget. Blir nog helt otroligt! Något som behövs upplevas innan man kan säga något om det egentligen (:

2011-09-28 @ 10:30:21     URL: http://sachiko.se/
Postat av: Elin - Albins Mamma

Precis :)



Tack! :D

Åh, har du bild någonstans på bloggen? Vill ju se!

2011-09-28 @ 19:14:18     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?