Presentöppning

Nu har vi ätit gott och baby har fått öppna sina presenter, ÄNTLIGEN! Jag har nog varit mer otålig än Tommie gällande presenterna. Jag har haft de inslagna i en månad här hemma nu och jag har velat ge honom dom på en gång. Så nu äntligen fick vi ge honom dom :) Bland alla de saker som vi, (jag och Melwin), köpt åt honom så är ändå halsbandet den present jag gillar mest. Vi köpte ett halsband med en avlång bricka som vi lät gravera in "MELWIN" på och hans födelsedatum. Det är jättefint och jag vill också ha ett sånt när jag fyller år.



Återigen, stort grattis på 25årsdagen älskling! Vi älskar dig

Kommentarer
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?