Svenska hjältar

Barn som gör hjälteinsatser är så fantastiskt. Jag har en stor favorit.. En tjej på nio år som går in och vill göra en stor förändring genom att göra något litet. Hon tror på förbättring och hon kämpar för något bra.



(Klicka på bilden för att läsa hela artikeln)

Jag beundrar det som Milla gör så otroligt mycket! Jag har också sett bilderna och repotage om Afrikas svältande barn men har inte engagerat mig i att läsa artiklarna ordentligt, för jag kan ju ändå inte göra något? Det har varit min tanke. Men så kommer en nioårig flicka och visar sig klokare än många andra och ändrar mitt synsätt totalt! Hon ser det du och jag ser, men med andra ögon. Hon ser ett sätt att kunna hjälpa till. Genom att göra en sån liten sak som hon gör, så har hon uppnått något stort! DET inspirerar! Hon är idag som sagt nio år gammal och har kommit på det här helt själv, tänk vad hon kommer vara om 20år om hon fortsätter såhär! Allt stöd åt Milla och hennes hjälteinsats!

Klicka här
för att gilla "bullhjälpen" på facebook för att visa ditt stöd till henne och hennes projekt!

Kommentarer
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?