Tandläkarbesök & gåvobevis

I fredags var jag hos tandläkaren på undersökning. Fick beröm för mina tänder som alltid varit felfria. Raka, fina, kritvita och aldrig ett hål! MEN de var lite fundersamma över en mörkare detalj på en av röntgenbilderna, det kunde vara ett hål men det var osäkert. Hur som helst så bestämdes det att det inte var ett hål. Så jag gick där ifrån skitglad och nöjd som vanligt. Sedan ringer telefonen efter helgen.. Tandläkaren har visat bilderna för några kollegor och det har diskuterats fram och tillbaka och de kom fram till att det var ett hål ändå som skulle behöva lagas. Så jag fick en tid, idag. Så... i morse var jag tillbaka i stolen. Hade velat lite fram och tillbaka under morgonen i fall jag skulle ha bedövning eller inte. Men svarade nej när jag erbjöds. Resonerade som så att om man klarat av värkar, att föda barn, ett x antal piercingar, tatueringar och töjningar i öronen så klarar jag väl för tusan av att borra ett litet hål. Sagt och gjort, det gjorde ju inte ett dugg ont. Det ilade lite men det var ingen smärta. Jag är skitglad att jag inte valde bedövning, för då hade jag väl förmodligen svimmat av sprutan!


Hur som haver.. Jag fick ett brev idag från Libero..


..ett gåvobevis. Tydligen ett paket med lite nödvändiga saker till Melwin.
Dock blir jag förbannad över att jag ska behöva hämta det i Härnösand(!) 5 mil härifrån ;o
Varför kan de inte bara skicka det så att jag kan lösa ut det på posten? Nu ska vi ändå ner till sundsvall nästa vecka så vi hämtar ut det på samma gång, men vafan.. Och om jag inte haft bil och körkort, skulle jag då fått ta bussen med Melwin och allt för att hämta ut paketet? :s Det känns lite ogenomtänkt. Men men, man får väl tacka och bocka för jag har ju trots allt möjlighet att hämta det, så man ska väl inte klaga! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Ja det var hur mysigt som helst att vandra runt där i skogen, trodde aldrig att vi skulle ta oss hem Ebba var helt lyrisk :P hehe



Tack!

2011-09-15 @ 17:56:51     URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Hehe ingenfara frågor är kul! :)



Skyltarna måste någon i byn stoppat upp, har faktiskt aldrig sett dom tidigare men vi har riktigt söta tanter här hihi ;)



Dom två hästarna vi pysslat med idag är våran grannes, men sen har mina föräldrar hästar också som vi far och pysslar med så ofta tiden finns :)



KRAM

2011-09-15 @ 18:27:39     URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! :)

Det är inga riktiga lockar, hon har precis badat så håret är handdukstorkat haha :)

Din lille son var väldigt söt också, tyckte han hade ganska mycket hår iallafall :)

2011-09-15 @ 18:27:46     URL: http://denym3.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Så dåligt, vi fick hämta vårt i stan, på lindex.

Hihi Tack hon har mössan i tre olika färger. =)

Kram

2011-09-15 @ 19:38:30     URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Jag har alltid haft egen häst innan vi flyttade hit, egentligen kan man säga att jag har det fortfarande, min mamma har tagit över min förra så hon tränar vi tillsammans :)



Sen har jag syrrans ponnyer att rida på, föräldrarna mina bor bara en kvart i från oss så det funkar bra :)



2011-09-15 @ 20:08:18     URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Hehe jag precis! :)



Ebba älskar att vara i stallet och rida! Men hon har ju flängt runt med både mej och min syster på hopptävlingar sen hon låg i vagnen :)

2011-09-15 @ 20:18:39     URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Svar: Ja det är inte alls genomtänkt. Riktigt dåligt faktiskt.

Hon har den i den gråa på kortet, plommonlila och i rosa =)

Ja eller hur, fast just nu är jag glad att jag har EN hahaha.

J har väldigt mycket pojkkläder, jag är inte så jätte mycket för allt krussidull, jag vill hellre ha tuffa tjejkläder.

Ibland känns det som att de vill föräldra töser. Eller jag menar göra dem större än va de är.

2011-09-15 @ 20:28:29     URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Sv: Tack så mycket och detsamma, en jättesöt kille har ni :)

Vilken mysig blogg du har, värt att besöka igen :P

2011-09-15 @ 20:41:12     URL: http://ninac.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?