Shopping till Melwin

Idag åkte vi till birsta för att spendera lite pengar på grabben, alltid lika roligt varje gång! :)
Här är en del av sakerna vi fick med oss hem:







  • Först och främst hämtade vi ut Up&Go paketet som vi fått av Libero. Det innehöll två små flaskor med tvål och lotion, engångs-haklappar, bindor, våtservetter och ett paket med Up&Go-blöjor.
  • Och så köpte vi en matstolsdyna som Melwin fick inviga till middagen :)
  • Bananen är en grej som vi köpte för att den skulle få vara i bilen så man slipper ta in och ut leksaker därifrån.. Men Melwin tyckte om den så mycket att jag kan inte bara låta den vara där, jag vill att han ska få leka med den inne också :p Skakar man den så låter den och det tycker han är jätteroligt, så under vändan på Willy's och hela vägen hem så satt han och bet i den och lekte för sig själv, sötskruttis!

  • Vårt bästa köp idag... Bellino's kryp- och lärboll! Såhär ser produktinformationen ut på Toys 'R' Us:
    När barnet leker med den här magiska bollen förbättrar det samtidigt sin motorik!
    Barnet kommer att förundras redan innan det ser hur bollen rör sig på ett magiskt sätt. Den har djurljud, musik, en skiva som lyser, en snurrande nyckelpiga och andra djurljud.
    Jag älskade den från första stund! När Melwin satt i Tommies knä så höll jag bollen framför honom och han började fingra på den direkt. Det han fastnade speciellt för var nyckelpigan, den försökte han slita bort, förmodligen för att stoppa den i munnen och smaka lite ;) Sen la vi honom på golvet med bollen och han sträckte sig efter den och var på den hela tiden. Allt som lyser, låter och rör sig är ju väldigt intressant, så det här var en toppengrej. Melwin är helt lyrisk! Jag filmade honom när han fick bollen och när han låg på golvet med den så jag ska lägga upp det imorgon så ni får se :)

  • Sista bilderna är på en fleecefilt med... eeh, oj jag kommer inte på det där ordet som stod efteråt, det var något speciellt.. men whatever, med lurv helt enkelt :p Det är fleece på ena sidan och "lurv" på andra sidan, den är såååå mjuk och gosig! Så den var vi ju bara tvugna att köpa till Melwin så han kan ha i vagnen bland annat, och jag är så avundsjuk, vill också ha en!
    Brevid så är det i alla fall tre scarfs/dregglisar som vi köpte på Name It, en ljusblå, en brun/vit-randig och en mörk med trehjulingar på. Det var också ett jättebra köp för jag vet inte huuur många dregglisar det går på en dag här hemma, oj oj oj, det är många! :p


    Jag kollade även på massa olika overaller som Melleplutt kan ha i vinter och jag hittade en på Lindex som jag fastnade för, så den ska jag beställa! Den var ordentligt tjock överallt och inte bara kring mage, rygg och rumpa och supertunn i armar och ben som många andra overaller. Han kommer bli så fin i den tillsammans med sin söta pälsmössa från H&M som borde komma i veckan :) Mammas fisunge! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - Albins Mamma

Mer än stolt var hon nog! :)

Första gången hon blir moster, men 4 timmar efter Albin kom, fast dagen efter så fick min bror & hans flickvän barn.

Så moster ena dagen & faster andra :P

2011-09-24 @ 21:44:16     URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamm

sv: det var jätteskönt att få komma iväg och slappna av lite! jaa, det tycker jag verkligen du ska unna dig :)



kul med lite nytt till lillen =)

2011-09-24 @ 22:16:02     URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Ja eller hur ;)



Men vad härligt med en massa shopping :)

Hoppas ni har en fin söndag!

2011-09-25 @ 16:30:47     URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God kväll snäckan.Att shoppa till sina barn är så skoj för det finns tok för mycket..

Ha en mysig kväll med familjen din.kram

2011-09-25 @ 18:27:45     URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej, den filten som du skrev om som är så mysig finns i större format också, jag har två hemma! Finns bland annat på RUSTA, och de har nog rea nu till och med. Hittade även dem i Ullared när jag var där, finns lite överallt! Så löp och köp! :)

2011-09-26 @ 10:54:00
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Jag vill också shoppa :p

2011-09-27 @ 22:05:06     URL: http://ettplussett.blogg.se/
INNAN DU KOMMENTERAR:
- Kommentarer utan hemsida svarar jag på i samma inlägg som du kommenterat.
- Reklam raderas DIREKT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?